Přejete si naplánovat svatbu bez starostí a opravdu si to užít? 

Chcete svůj čas věnovat sobě místo nekonečnému hledání, domlouvání a řešení otázek? 

Ztrácíte se v tom, co všechno je potřeba zařídit a chcete mít po ruce někoho, kdo vás vším provede a podpoří vás? Kdo chápe, jak je pro vás každý detail důležitý?

Plánování svatby trvá podle výzkumů průměrně 200-500 hodin. Věnujte tento čas sobě a přenechte starosti mně.

Ušetřím vám desítky hodin času, který můžete věnovat sobě, vašemu vztahu nebo svému podnikání. 

Budu Vám vždy po ruce, protože vím, jak důležité pro Vás je mít vše dokonalé a podle vašich představ. Budu s Vámi sdílet, podpořím Vás a probereme vše, co Vás bude zajímat. Udělám maximum pro to, abych Vám každý krok co nejvíce ulehčila a Vy mohli svůj čas věnovat jen těm částem svatby, které Vás baví.  

Společně vytvoříme jasnou představu vaší svatby a pak už si jen budete užívat zásnuby, rozhodovat detaily a těšit se na váš dokonalý den. Po 13 letech zkušeností vím přesně, kde hledat, kam či komu zavolat a jak nejlépe vyřešit jakékoliv komplikace a zařídit i vaše nejdivočejší přání.

Dopřejte si luxus profesionálního plánování a péče, které zajistí, že váš den bude dokonalý a vy si budete cítit jako princezna nejen ve svůj Velký Den ale i během celého plánování...

Kompletní koordinace

Přejete si, abyste si celé plánování jen užili? Chcete jen vybírat, ladit a nezatěžovat se hledáním, vyjednáváním, smlouvami a domlouváním? Nemáte čas vše řešit? Chcete svému Velkému Dnu věnovat profesionální péči? 

Budu zde pro vás po celou dobu plánování. Vytvoříme společně Svatební Vizi - ideální průběh vašeho dne včetně vašich priorit a představ. Ujasníme si, co vše budete chtít, abych zajistila. Následně ve fázi plánování vám připravím u každého bodu několik variant, několik možností dodavatelů či způsobů řešení. To vše na základě vaší Svatební vize, přizpůsobené vašim představám na míru. Zajistím komunikaci s dodavateli, technické detaily, smlouvy, časy, design..... Vy jen vybíráte a rozhodujete, která varianta se vám líbí nejvíce. Následně vše připravím, vytvořím minutovníky a v Den D vše poběží, jak má. Vy si užijete naplno každou chvíli plánování bez stresu a v klidu....

Co můžete nechat na mě, s čím vám mohu pomoci:

  • doporučení nejhezčích lokalit 
  • doporučení skvělých dodavatelů
  • veškerou komunikaci s dodavateli i lokalitou
  • veškerou administrativu, smlouvy a oficiality
  • hlídání rozpočtu a rozpis plateb
  • návrh programu
  • svatební tiskoviny
  • svatební web
  • komunikaci s hosty a doplňkový program před/po svatbě,
  • svatební výzdobu - design a celkové ladění svatby,
  • dokonalé šaty a oblek na míru a celkový styling,
  • koordinaci v Den D

...............a mnoho dalších oblastí. Záleží jen na vás, co vše si budete přát. 


Jak to probíhá:

Budu zde pro vás po celou dobu plánování. 

Nejprve se sejdeme u kávy nebo on-line. Hlavním předpokladem plánování totiž je, abychom si vzájemně sedli. Promluvíme si o vašich představách, přáních i obavách.

Vytvoříme společně Svatební Vizi - ideální průběh vašeho dne včetně vašich priorit a představ. Ujasníme si, co vše budete chtít, jak si svatbu představujete, co očekáváte, co je možné a co je pro vás důležité... 

Následně ve fázi plánování vám připravím u každého bodu několik variant, několik možností dodavatelů či způsobů řešení. To vše na základě vaší Svatební vize, přizpůsobené vašim představám na míru. Zajistím komunikaci s dodavateli, technické detaily, smlouvy, časy, design..... Vy jen vybíráte a rozhodujete, která varianta se vám líbí nejvíce.

Komunikujeme spolu po telefonu, mailem nebo přes Whatsapp. Jednou měsíčně si dáme on-line schůzku, kde projdeme přípravy, řekneme si, co už máme a co je třeba dále udělat.

Těsně před svatbou vše ověřím, vytvořím programy, zkoordinuji dodavatele i hosty. Zajistím, aby všichni věděli, co mají dělat a jak vše bude probíhat a v Den D vše poběží, jak má. Vy si užijete naplno každou chvíli plánování bez stresu a v klidu...

A nakonec přijde nejkrásnější část, kde do sebe zapadnou všechny dílky skládačky a vy si řeknete ANO. V klidu a bez stresu, obklopeni láskou těch nejbližších.


Kolik koordinace stojí?

Cena se odvíjí od toho, jak velká svatba bude a co vše si budete přát. Ceny se tak můžou hodně lišit. Celková koordinace většinou začíná na 45 000 Kč, nejčastěji se pohybuje v rozmezí 50 - 70 000Kč. Vše však záleží na tom, co si budete přát zajistit a jakou formou. Na začátku vždy domluvíme přesně co si budete přát a co všechno daná služba obsahuje. V průběhu svatby pak můžeme dílčí služby přidat či odebrat dle vašeho přání a potřeby.

Dopřejte si dokonalou svatbu a přípravy bez starostí...

Napište mi. Sejdeme se u kávy a vše spolu nezávazně probereme....


Částečná koordinace

Částečná koordinace

Chcete si spoustu věcí zajistit sami, ale v těch nejdůležitějších chcete konzultace s profesionálem? V Den D si přejete užívat si svatbu s blízkými namísto řešení a zařizování?

Pak je pro vás částečná koordinace nejlepší. Na začátku společně vytvoříme svatební vizi. Pak až do Dne D fungujeme na bázi jednorázových konzultací, kdy společně řešíme dílčí záležitosti, se kterými chcete pomoci. Nakonec pro vás na základě programu zpracuji plán na týden před svatbou a na Den Svatby, abyste na nic nezapomněli a věděli, co všechno vás čeká. V Den D se o vše postarám. Zkoordinuji dodavatele a zajistím, že vše poběží tak, jak má.

Napište mi a domluvíme společně službu přímo Vám na míru.